Τα έργα πρέπει να γίνονται για να λύνουν προβλήματα και να διευκολύνουν την ζωή των κατοίκων.
Τα έργα ΔΕΝ πρέπει να γίνονται μόνο για να καταναλωθούν Ευρωπαϊκά κονδύλια, χωρίς να σκεφτόμαστε τις επιπτώσεις τους στους κατοίκους.
Τα έργα πρέπει να γίνονται αφού προηγηθούν οικονομοτεχνικές, περιβαλλοντικές και συγκοινωνιακών επιπτώσεων μελέτες και ενημερωθούν οι συμπολίτες που τους αφορούν άμεσα. Αυτά πιστεύει για τον προγραμματισμό και την εκτέλεση των Δημοσίων έργων η παράταξή μας “ΝΑΥΠΛΙΑ ΕΝΩΜΕΝΗ”.
Στην οδό Αιγίου στο Ναύπλιο δεν ακολουθήθηκε τίποτε από όλα αυτά. Η Δημοτική αρχή ενημέρωσε μια και μοναδική φορά τους περιοίκους πριν από έξι χρόνια.
• Υποσχέθηκε, τότε, τη διατήρηση των υπαρχόντων ευκαλύπτων. Αλλά τα έργα ξεκίνησαν με την κοπή τους. Οι περιβαλλοντικές επιπτώσεις ολοφάνερες.
• Δεν παρουσίασε, ούτε τότε, ούτε τα χρόνια που πέρασαν, συγκοινωνιακή μελέτη. Οι θέσεις στάθμευσης όπως φαίνεται από το αποτέλεσμα λιγοστεύουν, σε βαθμό που να μην φτάνουν ούτε για τους μόνιμους κατοίκους. Δεν φαίνεται το θέμα να απασχολεί την απερχόμενη Δημοτική Αρχή, καίει όμως όλη τη γειτονιά της οδού Αιγίου.
• Η ανάπτυξη μεγάλου χώρου προς διάθεση για ανάπτυξη τραπεζοκαθισμάτων στην Ανατολική πλευρά του δρόμου, θα ανεβάσει την «εμπορικότητά» του. Θα επηρεάσει και τους κατοίκους της δυτικής πλευράς… όπου είναι χώρος περισσότερο κατοικιών παρά εμπορικός. Θα βρεθούν ιδιοκτήτες μονοκατοικιών του 1960 ή διαμερισμάτων σε πολυκατοικίες του 1980 να πληρώνουν περισσότερο ΕΝΦΙΑ, ενώ στην ουσία δεν αυξάνεται η αξία των ακινήτων (που δεν είναι προς εκμετάλλευση, αλλά πρώτες κατοικίες των ίδιων).
• Είναι ολοφάνερο πως οι παλιές σιδηροδρομικές γραμμές θα παραμείνουν μόνον ως διακοσμητικό στοιχείο πριν καλυφθούν και αυτές από τραπεζοκαθίσματα. Τους φτάνει αυτό. Το δικαιολογούν πως έτσι αναδεικνύουν την ιστορία της πόλης μας… Δεν τους πέρασε ποτέ η ιδέα ότι τα μέσα σταθερής τροχιάς αποτελούν το μέλλον των συγκοινωνιών. Δεν μελέτησαν καν την πιθανότητα μελλοντικής χρήσης της υπάρχουσας γραμμής. Τα γνωστά μποτιλιαρίσματα της ημέρες του παζαριού (Τετάρτη και Σάββατο), αλλά και η δραματική μείωση των χώρων στάθμευσης- σε όλη την πόλη- διαθέσιμων στα «μεγάλα τριήμερα», θα μπορούσαν να αποσυμφορηθούν από τη λειτουργία κάποιου μέσου σταθερής τροχιάς, αλλά για αυτό χρειάζεται σοβαρή οικονομοτεχνική και συγκοινωνιακή μελέτη. Πράγμα που δεν συνάδει με την νοοτροπία της απερχόμενης Δημοτικής αρχής.
• Παραμένει ακόμα αναπάντητο το ερώτημα που έχουμε απευθύνει –πρώτη η “ΝΑΥΠΛΙΑ ΕΝΩΜΕΝΗ”- για την τύχη της ξυλείας από την κοπή των ευκαλύπτων. ΠΟΙΟΙ και σε ΠΟΙΑ ΤΙΜΗ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΑΝ (Οφείλει ο κ. Δήμαρχος να ενημερώσει τους συμπολίτες}.
• Παραμένει ακόμη αναπάντητο το ερώτημα, το οποίο εδώ και τριάντα χρόνια απευθύνουν οι κάτοικοι ΤΙ ΑΠΕΓΙΝΑΝ ΟΙ ΧΩΡΟΙ ΠΡΑΣΙΝΟΥ που προέβλεπε το πολεοδομικό σχέδιο για τα οικοδομικά τετράγωνα μεταξύ των οδών Αιγίου και Άργους.
Η παράταξή μας “ΝΑΥΠΛΙΑ ΕΝΩΜΕΝΗ” και ο υποψήφιος Δήμαρχος ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΟΠΟΥΛΟΣ στέκονται στο πλάι των συμπολιτών που αγωνιούν για το μέλλον της πόλης και δεν αρκούνται σε επιφανειακή αντιμετώπιση των προβλημάτων.
Τόλης Κοΐνης
Υποψ. Δημοτικός Σύμβουλος
για το Δήμο Ναυπλιέων
με τη «ΝΑΥΠΛΙΑ ΕΝΩΜΕΝΗ»